Default welcome msg!

Mijn winkelwagen 0 items: € 0,00

Klantenservice

Producteigenschappen van zink

Al onze producten worden gemaakt van 0,8 mm dik zink (titaanzink). Titaanzink is een legering van zink, koper, titaan en aluminium. “Oud” zink wordt zeer gewaardeerd voor zijn mooie rustieke vergrijsde uiterlijk. Zink krijgt o.a. deze kleur door weersinvloeden. Het vergrijsde uiterlijk is in principe een oxidatielaag aan de buitenzijde van het zink. Deze laag zorgt tevens voor een beschermlaag waardoor het zink een langere levensduur krijgt. “Nieuw” zink zal dus in eerste instantie een wat glimmend uiterlijk hebben. Als het zink buiten geplaatst wordt, zal "nieuw" zink vanzelf overgaan in “oud” zink.

Een grote vijand van zink is ijzer. Zorg ervoor dat uw zinken producten niet in aanraking komen met ijzer. Het ijzer zal het zink “wegvreten” en uw product onherstelbaar beschadigen.

Prijzen

Alle prijzen, die in onze webshop vermeld staan, zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten. De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 3,95 voor bestellingen tot € 50,00. Bestellingen vanaf € 50,00 worden gratis bezorgd. De verzendkosten voor de Waddeneilanden zijn op aanvraag.

Bestellen

Ga naar het product van uw keuze en klik op de knop 'In winkelwagen'. Als u nog meer producten wilt bestellen, klik dan op de knop “Doorgaan met shoppen”. Als alle producten in de winkelwagen liggen, klik dan op de knop “Doorgaan naar Kassa”.

1. Registreren
Bij de betalingsmethode kunt u zich registreren als klant van Puur Zink!. U krijgt dan van ons een paswoord waarmee u de volgende keer kunt inloggen zonder dat u uw persoonsgegevens opnieuw in hoeft te voeren. Als u wel wilt bestellen maar niet wilt registeren, dan kiest u voor de optie “Als een gast betalen” en klikt vervolgens op “doorgaan”.

2. Klantgegevens
Om uw bestelling te kunnen verwerken, hebben wij een aantal persoonlijke gegevens van uw nodig. De verplichte gegevens voor de bestelling worden aangegeven met een rood sterretje. Als u klaar bent met het invullen van deze gegevens, dan klikt u vervolgens op “ doorgaan”.

3. Verzendadres
Indien u bij stap 2 Betalingsinformatie heeft aangegeven dat u een ander afleveradres wenst in te vullen, dan kunt u deze informatie hier kwijt. Als u geen afwijkend afleveradres heeft, zal deze stap overgeslagen worden.

4. Verzendwijze
Bij de verzendwijze kunt u kiezen uit twee opties. Wij kunnen de bestelde producten voor uw verzenden met PostNL of u kunt de producten op afspraak bij ons afhalen. In beide gevallen zullen wij u via de mail op de hoogte houden wanneer de producten klaar zijn in onze werkplaats. Als het pakket door ons aangeboden is bij PostNL, zullen wij u een mail sturen met de barcode voor Track & Trace zodat u uw zending kunt volgen. Als u de producten af wilt halen, dan zullen wij met u contact opnemen voor een afspraak.
Klik vervolgens op “doorgaan”.

5. Betaalwijze
Bij betaalinformatie kunt u aangeven, hoe u de producten wenst af te rekenen. Wij kunnen u hiervoor twee mogelijkheden aanbieden. Als eerste kunt u de producten vooraf betalen via Ideal. U kunt dan in u de veilige omgeving van uw eigen bank het totaalbedrag overmaken. Als tweede optie kunt u kiezen voor het betalen vooraf via factuur. U krijgt dan van ons via de mail een factuur voor de geselecteerde producten. U dient het totaalbedrag van deze factuur zelf over te maken naar het bankrekeningnummer vermeld op de factuur. Als het totaalbedrag van deze factuur op onze rekening is bijgeschreven, zullen wij uw order in productie nemen. Als het totaalbedrag van de factuur niet binnen 7 dagen aan ons is overgemaakt, gaan wij er vanuit dat u alsnog afziet van uw bestelling en zullen wij deze annuleren. Wij zullen dit via de mail aan uw bevestigen.
Als u uw keuze heeft gemaakt, klik dan op “doorgaan”.

6. Bestelling afronden
In deze stap kunt het totaalbedrag van uw bestelling inclusief de eventuele verzendkosten inzien. Pas nadat u de leveringsvoorwaarden heeft doorgelezen en deze voor akkoord heeft gemeld, en u de knop “Plaats bestelling” heeft aangeklikt, heeft u definitief een bestelling bij ons geplaats. Wij zullen deze bestelling aan u bevestiging met een mail.

Levertijden

Na dat u een bestelling bij ons geplaatst heeft, gaan wij de order in productie nemen. De producten zullen dan in onze eigen werkplaats gemaakt gaan worden. Wij zullen onze uiterste best doen de producten binnen 2 weken bij u te bezorgen. In de meeste gevallen zal de bestelling ook eerder geleverd worden. Wij zullen u per mail bevestigen wanneer de producten gereed zijn in onze werkplaats.

Retourneren

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met de geleverde producten, dan kunt u deze producten binnen veertien werkdagen retourneren. De producten dienen echter wel onbeschadigd te zijn en voor zover mogelijk in de originele verpakkingen te zitten. Producten die op verzoek van u op maat gemaakt zijn, kunnen niet worden geretourneerd. Bij de producten treft u een retourformulier aan. Dit formulier bevat een adressticker waarmee u het pakket terug kunt sturen. Tevens verzoeken wij u vriendelijk de vragen op het retourformulier in te vullen. Dit is geheel vrijblijvend en dient alleen voor ons om inzicht te krijgen in de reden waarom een artikel retour komt. Op deze manier kunnen wij onze producten aanpassen en beter afstemmen op de wensen van de klant. Binnen 7 dagen na ontvangst van de complete en onbeschadigde retourzending, zullen wij het door u overgemaakte totaalbedrag terugstorten op uw rekening. De kosten en het risico voor retourzendingen komen voor rekening van de koper.

Wij adviseren u de producten alleen retour te zenden via PostNL. U ontvangt dan een verzendbewijs en het is mogelijk om de zending te traceren.

Klachtenafhandeling

Onze producten worden met veel zorg in onze eigen werkplaats geproduceerd. Mocht u ondanks deze goede zorg niet tevreden zijn met de producten, dan horen wij dit graag van u. Uw klachten kunt u bij ons indienen per e-mail. U kunt deze mail sturen naar info@puurzink.nl. Wij vragen u de volgende gegevens in de mail te vermelden:
- Uw naam- en adresgegevens.
- Een volledige omschrijving van uw klacht.
- Welke oplossing u voor deze klacht passend acht.

Klachten worden binnen 5 werkdagen door ons in behandeling genomen. Wij zullen u dan per mail of telefonisch op de hoogte brengen van wat wij een passende oplossing voor uw klacht vinden.